Macarones

Sådäääärja! Äntligen äntligen äntligen kommit på vad mitt nya projektarbete ska handla om. En litteraturstudie om stress hade jag tänkt ge mig på. Känns som den jobbiga biten är över nu när jag äntligen kommit på ett ämne och frågeställningar. Får väll se om jag fortfarande tycker så om ett par veckor.. Eheh.

Nu när jag varit duktig tyckte jag det skulle sitta på sin plats med en belöning. Så eftermiddagen har ägnats åt att baka macarones. För att vara första gången så blev slutresultatet helt okej. Smaken är egentligen inget som jag gillar, mest massa socker i de små skapelserna. Men desto roligare att göra dem!

Kommentarer
Frida säger:

Vilka fina små macarones! Duktigt av dig att baka dom, tycker det verkar så himla svårt :)

En littraturstudie om stress är nog en bra idé. Finns väldigt mycket bra att skriva om då =)


//Frida
Healthy Livin'

2013-02-24 | 17:59:18
Bloggadress: http://www.matsdotter.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback