Endast det bästa duger

Mmm, så är det ju. Varför nöja sig med bra, när man det finns bättre? Lite av mitt livsmotto och för tillfället kunde det inte passat in bättre. Sitter o letar efter balskor. Hade aldrig i hela mitt liv föreställt mig att det skulle vara så svårt. I vanliga fall kan man ju hitta hur många som helst som man tänker "Åååh, sånna vill jag ha" direkt när man ser dem. Men inte nu. Nej, varför skulle det vara så lätt. Gått igenom alla möjliga sidor man kan beställa skor ifrån, sammanlagt borde jag ha tittat på över 3 000 par skor och inga faller mig i smaken. Förstår ni att jag blir galen på mig själv? Oh well, hittar jag inga får jag väll gå barfota och trösta mig själv med att min balklänning är to-die-for.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback