Glutenfri kost

Inflyttad i nya lägenheten. Sååå skönt! Hunnit komma någorlunda i ordning än så länge, trots att jag bara bott här i ca en vecka. Lite mer förvaring som skulle behövas i sovrummet, ett par sängben och lite smågrejer till köket så som slickepott, provsticka och lite så. Ser fram emot våren och sommaren så balkongen och takterrassen kan bli invigd ordentligt också.
 

I övrigt rullar livet på. Mycket jobb och lite sömn. Därför täntke jag testa att utesluta gluten från min kost och se ifall det kan ha någon påverkan. Finns ju trots allt väldigt många fördelar med en glutenfri kost. Ska bli spännande att se hur länge jag klarar mig utan bröd, pasta och min älskade havregrynsgröt!
 
Kommentarer
Augusta :) säger:

Åh vad mysigt! bor du ensam eller har du några rumskompisar?
Hoppas du har det bra i Oslo, vill gärna komma och hälsa på! kraaaaaam <3

2014-01-27 | 11:45:06
Bloggadress: http://augustas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback