Tequila Sunrise

Ikväll ska jag marinera min lever med teuqila sunrises. MMmmm om jag har längtat efter det? Inte själva supandet, nej, utan snarare smaken av en tequila sunrise. Så. Galet. Gott. Glömmer aldrig när jag tyckte Susanna skulle smaka den nere i Turkiet. Där var det Tequila sunrise med betoning på tequila, vill jag lova. Apelsinjuicen och grenadin snålade de på, men tequila hade de gott om där nere. Yummy tyckte jag, synd bara att my wingman inte blev riktigt så positivt överaskad av den som jag hade hoppats på!

Blir förresten första ordentliga utgången för mig i Halmstad för i år. I övrigt har jag bara varit ute i Helsingborg än så länge det här året. Å andra sidan har jag inte saknat utelivet i Halmstad särskilt mycket. Och jag gör det inte nu heller, men en studentfest är ju ändå en studentfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback