To cool for school

Oo här ekar det tomt ja. Heja vad bra det går för mig och min bloggkarriär. Spikrakt uppåt, wiii! Hm, inte riktigt kanske.

Tänkte precis publicerat ett långt och utömmande inlägg om min åsikt angående obligatorisk gymnasieutbildning. Men jag har så mycket åsikter i den frågan att det inte känns som blogg-material. Kort och gott kan jag i alla fall säga att jag ratar det förslaget alla dagar i veckan. Längre skolplikt behöver inte nödvändigtvis innebära att fler elever får slutbetyg. Det krävs lite mer än att bara pallra sig till skolan fem dagar i veckan i tre år. Disciplin och motivation, bland annat. Handen upp ni som tror att studiedisciplin och studiemotivation går hand i hand med en lagstiftning...?

På tal om skola. 114 dagar kvar till balen, 126 dagar kvar till studenten. Sedan är jag fri som en fågel att hitta på vad jag vill. Wiiii, längtar, längtar, längtar!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback