Holidaaaay, woop woop

Sportlov nu dårå. Sista någonsin. Känns fantastiskt. Och det ska inte slappas bort, vill jag lova. Ska fylla mina dagar med träning, matte c-pluggande och projektarbeteskrivande. Så jorå, jag ska nog få dagarna att gå. Kanske skulle plugga lite till högskoleprovet också, för det har jag minsann anmält mig till. Doktig tjej, I know..


Och ännu mer duktighetspoäng till mig själv, haft framme kameran två gånger under loppet av tre dagar, stoooolt över mig själv måste jag säga. Även om den har ett par år på nacken så lever den än, bara photoshop jag saknar. Herregud vad det hade underlättat att kunna fota i raw-format och lägga ner lite mer tid på det, när kameran väl är framme liksom.. Ååh.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback